[ad_1]

با شروع هفته دوم هدف یک ماهه من در واقع مانند در حال اجرا ، من انتظار نداشتم که معجزه رخ دهد. اگرچه من به طور کلی یک فرد فعال هستم ، این اولین اجرا کمی فاجعه بود. اما من چند نکته آموختم که توانستم آنها را برطرف کنم تا به نقطه ای برسم که بتوانم این حرف را بزنم تا زمانی که این کار را کردم (هنوز) لذت بردن من دویدم ، کمتر از هفته گذشته از او متنفرم ، وقتی عقل سلیم خود را که داوطلب چنین آزمایشی شده ام ، زیر سوال بردم.

اول از همه ، به کسانی که توصیه می کنند زامبی ، فرار کن ap، متشکرم. یکی از مواردی که در مورد تمرینات بیضوی در خانه دوست دارم این است که می توانم تلویزیون را بی هدف تماشا کنم در حالی که این کار را انجام می دهم ، بنابراین منطقی بود که عدم تفریح ​​باعث می شود دویدن یک کار حتی بزرگتر به نظر برسد. همانطور که به نظر می رسد ، رفتن به “مأموریت ها” برای کمک به جمع آوری لوازم و نجات بازماندگان آخرالزمان زامبی (و همچنین گوش دادن به برخی از آهنگ های بین پیام های وحشت از پایگاه) برای من کلاهبرداری می کند. باز کردن قفل قسمت بعدی داستان انگیزه کمی را برای بیرون آمدن از در من ایجاد می کند.

من چیز دیگری یاد گرفتم که چرا اولین اجرای هفته گذشته نیز بسیار وحشیانه بود. نمی دانم چطور ممکن است الان یا حتی بعد از فکر کردن به آن فکر نکرده باشم ، اما بچه ها – من این اجرا را شروع کردم بالا.

من در محله ای تپه ای زندگی می کنم که اغلب به آن می روم و حدس می زنم هرگز زیاد به آن فکر نکرده باشم. اما چه کسی در ذهن درست خود حداقل برای اولین بار پس از یک دهه می دود و بالا می رود؟ (واضح است که این دختر.) جای تعجب نیست که مچ پاهای من به خاطر خدا درست کار نمی کردند.

در این هفته ، من از تپه به نفع خود استفاده کردم ، و همچنین کسی که واقعاً می خواهد در مورد آن استراتژیک باشد. من پنج دقیقه گرم شدم ، به سرعت از تپه بالا رفتم ، که نبض من را تسریع کرد ، سپس برگشتم و متناوباً دویدم و ابتدا روی زمین صاف و سپس راه می رفتم پایین سرانجام. با دشوارتر شدن فعالیت بدنی ، زمین راحت تر شد و من کاملاً از خودم راضی بودم.

من فکر می کنم استفاده از تپه به عنوان گرم کننده به مچ پا در هنگام دویدن کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشم و همچنین از اینکه حماسه سه گانهاحساس درد روزانه که بعد از اولین دویدن تجربه کردم برنگشت.

من قصد داشتم حداقل سه بار در این هفته بدوم ، اما زندگی مانع شد ، بنابراین فقط دو بار این کار را کردم. اما این دو برابر بیشتر از هفته گذشته است و من همچنین تصمیم گرفتم که خودم را مجبور نکنم. فقط دویدن به عنوان یک تمرین در این ماه. من می خواهم سایر فعالیتهای بدنی را که از آنها لذت می برم انجام دهم تا احساس عذاب بی مورد نکنم ، زیرا این مسئله برعکس سوال است. در پایان ، هدف این نیست فقط با دویدن ورزش کنید ، اما برای دیدن دویدن به عنوان گزینه ای آسان و مقرون به صرفه که با برخی از فرکانس ها دوست دارم ، است.

من همچنین “حالات” فعلی خود را در مقیاس 1-5 ردیابی کردم که پنج مورد از آنها “Fuck the Devil” و یکی از اوهو-هوو بود! دویدن بهترین است! “و من هفته را با سه نفری خوب و خنثی به پایان رساندم. من در حال حاضر آن را دوست نداشتم ، اما بلافاصله بعد از انجام این کار احساس قدرت و قدرت کردم ، بنابراین فکر می کنم این یک پیروزی است.

اهداف من برای هفته آینده شامل سه آهنگ است ، حداقل یکی از آنها در یک مسیر دیدنی است. طولانی ترین دویدن / پیاده روی من در این هفته بیش از 20 دقیقه بود ، بنابراین اگر می توانستم به 25 دقیقه برسم ، احساس پیشرفت می کنم. و من امیدوارم که حداقل یک دویدن روی یا نزدیک “دو” در جدول روحیه سقوط کند.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir