چگونه سرانجام در برنامه جدید یوگای خود قرار گرفتم


تصویر مقاله ای با عنوان چگونه سرانجام در برنامه جدید یوگای خود قرار گرفتم

عکس: اکاترینا آر (شاتر استوک)

از آغاز تلاش من برای لذت بردن از یوگا است چالش تناسب اندام Lifehackerمن موفق شدم یک تمرین روزانه یوگا را برای همه به جز یک روز فشرده کنم. و باید این را بگویم احساسات به عنوان یک دستاورد مثل کسی سطح متوسطی را تجربه کنید فرسودگی شایع مربوط به همه گیری، پیدا کردن انگیزه برای چسبیدن یک چیز جدید و این در واقع از من می خواهد وقت خود را بگیرید برای سپس احساس می کند یک شاهکار واقعی است.

و چه می شود اگر بعضی روزها فقط یک فیلم 12 دقیقه ای انتخاب کردم؟ نکته این است که ، من تلاش آگاهانه کردم و برای کاری که تمایلی به انجام آن ندارم وقت بگذارم و در واقع آن را دنبال کردم. و فقط این عمل ساده به من چیزی یا دو چیز یاد می دهد.

دو هفته بعد متوجه شدم بیشتر متربی تفاوتی

وقتی لپ تاپم را راه اندازی کردم و a را انتخاب کردم یوگا با آدرین ویدئو ، من هستممن همچنین ناخودآگاه یک دوره زمانی مشخص را انتخاب می کنم کهمن فقط روی نفس و حرکت خود تمرکز خواهم کرد. چه 17 دقیقه باشد و چه بیشتر 36 ، از لحظه ای که انتخاب می کنم ویدئو من این را برای این دوره زمانی خاص با خودم می گویم به چیز دیگری فکر نخواهم کرد و گرچه من برای حضور بیشتر و توجه بیشتر به این تلاش نپرداختم ، این چنین است کاری که حداقل یک بار در روز می توانم انجام دهم.

البته ، متوجه می شوم که ذهنم هر از گاهی سرگردان می شود و گاهی اوقات با نگرانی به چیزهایی فکر می کنم که باید درست بعد از جلسه یوگا انجام دهم ، اما عمل واقعی وضعیت بدنی یادآوری مداوم برای بازگشت به زمان حال است. و به نظر می رسد که یک کلیشه واقعی یوگا باشد ، یافتن این فضای ذهنی یک بار در روز برای خودم یک لذت واقعی به نظر می رسد (برای که علم موافقت می کند)

من پیدا کردم arرئوس مطالب مفید

به دلیل برنامه ریزی ضعیف من خودم را در هر ساعتی از روز که انجام دادم یوگا می دیدمدر حقیقت راحت است که بفهمید چه روتینی مناسب من است. و تاکنون به نظر می رسد که یا بعد از ظهر یا آنها شب هستند برای من لذتبخش تر از تمرین صبح است – زمانی که منمتر هوشیارتر و پرانرژی تر برای انجام کار سریعتر مانند دویدن یا راه رفتن سریع است.

روزهایی بوده است که قصد دارم در اواسط بعد از ظهر 20 یا 30 دقیقه یوگا انجام دهم (زمانی که من اغلب به دیوار برخورد می کنم و می توانم از کمی تنفس بدنی استفاده کنم) ، و ناگزیر کارهای کاری اولویت دارند. قبل از خواب بر روی مراسم متمرکز است. و در حالی که احساس یوگا هنگام خواب کمتر از یک روش ورزشی است برای پایان دادن به روز ، من با آن خوب هستم زیرا آنجا ‘هیچ چیز آرامش بخشی از خوب نیست شاواسانا در یک طبقه سخت


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>