[ad_1]

پودرهای پروتئینی گیاهی در حال حاضر بسیار محبوب هستند ، و نه فقط در بین گیاهخواران. هضم پروتئین آب پنیر ممکن است دشوار باشد ، به این معنی که حتی گیاهخواران نیز ترجیح می دهند رژیم های غذایی آنها را تکمیل کنید با پروتئین وگان.

چه یک وگان کامل باشید و چه فقط به دلایل گوارشی در حال جابجایی هستید ، احتمالاً متوجه شده اید که پروتئین وگان دارای بافت و طعم خاصی است که مثلاً “جذاب” نیست. (بعد از امتحان كردن هر دو ، می توانم بگویم كه پودرهای گیاهخواری را فقط برای مزه دار كردن به آب پنیر ترجیح می دهم ، اما این چیز زیادی نمی گوید.) خوشبختانه تغییر در آن بسیار آسان است. این چگونه است.

از ابزارهای مناسب استفاده کنید

پودرهای پروتئینی گیاهی بدنام هستند ، بنابراین شیکر معمولی شما نیز مشهور است یک بطری احتمالاً آن را برش نمی دهد. به جای آن از مخلوط کن یا مخلوط کن استفاده کنید – آنها آخرین قسمت پودر را حل می کنند تا نوشیدنی شما کاملاً نرم شود. اگر یکی از آنها را داشته باشید ، مقیاس آشپزخانه دیجیتال نیز یک رابط است. پودرهای پروتئینی گیاهخواران بسیار دست و پاگیرتر از آب پنیر هستند ، به این معنی که این قاشق های از قبل اندازه گیری شده دقت فوق العاده ای ندارند. مقیاس به شما کمک می کند تا هر بار دوز را تنظیم کرده و متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

هدف یک سرما و لرزش پروتئین با احتمال تحریک

به نظر می رسد ضد خلاف ، اما ساده ترین راه برای ایجاد شیک های پروتئینی است چشیدن بهتر است روی دما و بافت تمرکز کنید. ترکیبات معطر هنگام سرد کمتر قابل توجه هستند ، بنابراین اگر واقعاً مبارزه می کنید با طعم شیکهای پروتئینی خود سعی کنید آنها را تا حد ممکن سرد کنید. مخلوط کردن در چند قطعه یخ یا فقط ریختن نوشیدنی آماده روی یخ هر دو عالی است. سعی نکنید مکعب های یخ را با مخلوط کن خود مخلوط کنید – در سراسر آشپزخانه شما منفجر می شود.

این بافت همچنین تفاوت زیادی در خوشمزه بودن چیزی ایجاد می کند. نوشیدنی های پروتئینی وگان تقریباً همیشه غلیظ تر از نوشیدنی های مبتنی بر آب پنیر هستند و من شخصاً نمی توانم این کار را بکنم. بافت های ضخیم و رسوبی من را خرد می کند ، بنابراین تقریباً دو برابر مقدار توصیه شده از آب استفاده می کنم. اگر ترجیح می دهید مقدار کمی چربی بنوشید ، فقط آب کمتری استفاده کنید. همه چیز در آسانترین کار شما است.

مقداری قند واقعی به لرزش پروتئین خود اضافه کنید

بدترین قسمت پودرهای پروتئینی با طعم ، استویا است که برای شیرین کردن آنها استفاده می شود ، حداقل به نظر من. این یک طعم و مزه طولانی به من اضافه می کند که من واقعاً آن را دوست ندارم و ساده ترین راه برای پوشاندن آن افزودن قند واقعی است. من معمولاً در حدود 40 گرم پودر از حدود یک قاشق غذاخوری (یا 16 گرم) شکر قهوه ای استفاده می کنم ، اما شما می توانید – و باید – آن را مطابق میل خود تنظیم کنید. شکر سفید ، پودر قند ، عسل یا شربت افرا خوب است ، هم.

نمک و اسید سیتریک را به لرزش پروتئین خود اضافه کنید

نمک ممکن است هر مشکل آشپزی را حل نکند ، اما دور هم نیست. نوشیدنی های پروتئینی خود را با کمی نمک چاشنی می دهم و پودر اسید سیتریک، و من توصیه می کنم همان کار را انجام دهید. اصطلاحاً این دو لبه های ناهموار را صاف می کنند اما می توانید ادویه های دیگری را که دوست دارید اضافه کنید. اگر معمولاً پروتئین با طعم وانیل خریداری می کنید ، سعی کنید عصاره وانیل واقعی را اسپری کنید. اگر شکلات را ترجیح می دهید ، کمی پودر کاکائو اضافی اضافه کنید. هرچه بیشتر آزمایش کنید ، یافتن ترکیب عالی شما راحت تر خواهد بود.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir