[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان شما می توانید آمار تناسب اندام بسیار بهتری را در Apple Watch خود مشاهده کنید

عکس: عکس کانو (Shutterstock)

اگر این کار را نکرده باشید ، احتمالاً حداکثر استفاده را از اپل واچ خواهید کرد استفاده از آن برای تناسب اندام،، و در حین تحقیق درباره این موضوع ، باید آمارهایی را که ساعت شما نشان می دهد تغییر دهید ، هم.

چون yخوب ، شما می توانید تغییر دهید آماری که Apple Watch هنگام ضبط تمرین با استفاده از برنامه تمرین پیش فرض نمایش می دهد. ما نحوه انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد ،و نکات مفید دیگر را به اشتراک بگذارید ، هم.

با یک تمرین نمای یک طرفه روی هدف خود تمرکز کنید

من اخیراً تمرینات متمرکز بر کالری زیادی انجام داده ام. به عنوان مثال ، من سعی می کنم 150 کیلو کالری در تردمیل ، 200 در دستگاه بیضوی و 150 در چرخه بسوزانم ، به ترتیب. اطلاعات اضافی روی صفحه نمایش Apple Watch تمرکز بر روی تنها چیزی که مهم است – شمارش فعال کیلوکالری را دشوار می کند.

به همین دلیل است که تغییر به نمای متریک عالی است. برای شما آسان تر خواهد بود که اطلاعات لازم را در یک نگاه بدست آورید ، که موهبت الهی در وسط یک تمرین شدید است. برای انجام این کار ، باز کنید تماشای برنامه را در iPhone خود انتخاب کرده و انتخاب کنید تمرین> نمای تمرین> معیار واحدبه

تصویر مقاله ای با عنوان شما می توانید آمار تناسب اندام بسیار بهتری را در Apple Watch خود مشاهده کنید

اسکرین شات: پرانای پاراب

آماری را که در حین تمرین مشاهده می کنید سفارشی کنید

صفحه نمایش Apple Watch شما آنقدر بزرگ نیست که بتوانید انواع داده ها را در حین تمرین به شما نشان دهد به همین دلیل بسته به نوع تمرینی که دنبال می کنید ، حداکثر تا پنج نقطه داده را مشاهده می کنید.

وقتی من دریافت که وجود دارد هنگام ردیابی اجرای خارج از من ، 12 نقطه مختلف داده را دیدم که پنج نشان داده شده در ساعت پیش فرض هستندn ‘t مورد علاقه من من قطعاً ترجیح می دهم سرعت و کیلو کالری فعلی را در طول مدت تمرین و سرعت حرکت ببینم ، به عنوان مثالبه

می توانید به هر تمرینی در برنامه Watch بروید و داده هایی را که می خواهید هنگام مشاهده در Apple Watch مشاهده کنید ، مشاهده کنید. سر به تمرین> نمای تمرین و به پایین بروید آموزش بخش. حالا هر تمرین را انتخاب کرده و فشار دهید ویرایش در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و ضربه بزنید نماد منهای قرمز در سمت چپ یکی از شاخص ها در بالا.

تصویر مقاله ای با عنوان شما می توانید آمار تناسب اندام بسیار بهتری را در Apple Watch خود مشاهده کنید

اسکرین شات: پرانای پاراب

پس از انجام این کار ، می توانید معیارهای جدیدی را از شامل نمی شود با فشار دادن دکمه ، برگه را فشار دهید نماد سبز سبز به نقطه داده مورد نظر شما

تمرینات دویدن خود را بطور خودکار متوقف کنید

آیا تا به حال متوجه شده اید که انتظار برای علامت توقف منجر به کاهش چشمگیر سرعت متوسط ​​شما در تمرین دویدن شده است؟ می توانید از آن اجتناب کنید با توقف دستی تمرین هنگام توقف ، و از سرگیری مجدد زمانی که در حال حرکت هستید ، یا می توانید از Apple Watch خود بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

در برنامه Watch در iPhone خود به آموزش و فعال کنید مکث خودکار را اجرا کنیدبه

تصویر مقاله ای با عنوان شما می توانید آمار تناسب اندام بسیار بهتری را در Apple Watch خود مشاهده کنید

اسکرین شات: پرانای پاراب

یک لیست پخش پیش فرض برای تمرینات خود تنظیم کنید

برای پیدا کردن لیست پخش مناسب هر بار که به باشگاه می روید ، می توانید از Apple Watch (یا iPhone) استفاده نکنید. فقط یک لیست پخش پیش فرض برای تمرینات خود تنظیم کنید و Apple Watch شما هر بار که تمرین را شروع می کنید به طور خودکار آن را پخش می کند.

تصویر مقاله ای با عنوان شما می توانید آمار تناسب اندام بسیار بهتری را در Apple Watch خود مشاهده کنید

اسکرین شات: پرانای پاراب

می توانید با باز کردن برنامه Watch در iPhone خود و رفتن به تمرین> لیست پخش تمرینبه می توانید هر لیست پخش Apple Music را در این صفحه انتخاب کنید. هنگامی که یک لیست پخش را انتخاب می کنید ، می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید بازی از ابتدا یا هم زدن تعیین ترتیب اجرای آهنگ ها

هنگام ردیابی تمرینات ، عمر باتری را افزایش دهید

من اغلب فراموش می کنم که اپل واچ خود را در شب شارژ کنم ، و متوجه می شوم که وقتم را برای شارژ آن در صبح هدر می دهم ، در شرایط ایده آل باید قبلا، پیش از این تمرینم را شروع کردمبه اگر در موقعیت مشابهی قرار گرفتید ، می توانید حالت صرفه جویی در مصرف انرژی Apple Watch را فعال کنید تا طی تمرینات دویدن و پیاده روی مسافت بیشتری را طی کنید.

تصویر مقاله ای با عنوان شما می توانید آمار تناسب اندام بسیار بهتری را در Apple Watch خود مشاهده کنید

اسکرین شات: پرانای پاراب

فعال کردن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی ، سنسور ضربان قلب اپل واچ شما را غیرفعال می کند ، به این معنی که کالری فعال و کل سوزانده شده از دقت کمتری برخوردار است. تمرین پیاده روی معمولی 15 دقیقه ای من معمولاً 50 فعال و در مجموع 70 کالری سوزانده شده را نشان می دهد. هنگامی که حالت صرفه جویی در انرژی فعال می شود ، 30 فعال و در مجموع 50 کیلو کالری سوزانده شده را نشان می دهد. از آنجا که GPS فعال است ، سایر نقاط داده (سرعت ، ارتفاع ، نقشه مسیر و غیره) دقیق بودند.

می توانید این کار را از طریق برنامه Watch در iPhone خود فعال کنید. قابل اعتماد و متخصص آموزش و فعال کنید حالت صرفه جویی در انرژیبه

تصویر مقاله ای با عنوان شما می توانید آمار تناسب اندام بسیار بهتری را در Apple Watch خود مشاهده کنید

اسکرین شات: پرانای پاراب

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir