چگونه می توان آن همه عضلات کوچک در پاهای خود را که فراموش کرده اید ، تمرین داد (و چرا باید این کار را انجام دهید)


پاها در جوراب راه راه

عکس: آفریقای جدید (شاتر استوک)

ورزش عضلاتی که می توانید ببینید آسان است – عضله دو سر بازو ، چهار گوش شما اما عضلات بیشتری از عضلات بزرگ در بدن دارند. ما قبلاً درموردش صحبت کردیم عضلات بازوها و بازوهاکه به شما کمک می کند شما را محکم نگه دارد و امروز می خواهم توجه شما را به پاهایتان جلب کنم.

پاهای شما حاوی است عضله کمی بیشتر از آنچه که احتمالاً تصور می کنید، شامل چهار لایه جداگانه از آنها در پایین پاهایتان. این عضلات “ذاتی” به حفظ قوس ، حرکت انگشتان پا و موارد دیگر کمک می کنند.

اگر تمرینات مختلفی انجام دهید ، عضلات پاها و ساق پا ها احتمالاً کار زیادی می کنند. اما مهم نیست که چند دقیقه به آنها توجه ویژه کنید – و اگر دونده هستید یا در تمریناتی مانند یوگا به حمایت بیشتری از پاها احتیاج دارید ، ممکن است دریابید که برخی از تمرینات پا به شما در انجام سایر فعالیت هایتان کمک می کند.

یوگای پا را امتحان کنید

یوگا می تواند تمرکز دقیق بر نحوه کار بدن ، تقویت و کشش عضلات را از راه هایی که به طور معمول فکر نمی کنیم ، فراهم کند. خوشبختانه ، Adrienne (از یوگا با Adrienne) است جریان یوگا برای پاهابنابراین می توانید تمام این عضلات کوچک پا را دنبال کرده و با آنها آشنا شوید.

برای پاهای خود یک روال قدرتمندانه انجام دهید

اگر یوگا سبک شما نیست ، می توانید تمرینات پا را در ست و تکرار انجام دهید. این ویدیو از PodiumRunner من چند مورد را به شما نشان خواهم داد. اگر می توانید قوس خود را به عنوان یک عضله فکر نکنید ، ذهن شما را منفجر کند: بایستید و پاها را روی زمین قرار دهید ، سپس قوس را به سمت بالا بکشید ، در حالی که رد پایتان کوتاهتر است و سوپتین بالاتر است. شما عضله ای دارید که این کار را می کند! شما می توانید آن را به عمد درست کنید! حیرت آور.

یک حوله را جمع کنید

یکی از تمریناتی که در بالا به آن اشاره نشده ، تا زدن حوله است. یک حوله را روی بشقاب روی زمین قرار دهید ، انگشتان پا را روی آن قرار دهید ، سپس (نشسته یا ایستاده) انگشتان پا را خم کنید تا حوله به سمت بالا جمع شود. این کار را تکرار کنید تا کل حوله در یک توده زیر پایتان قرار بگیرد.

این جالب است زیرا در واقع می توانید آن را بارگذاری کنید. یک وزنه کوچک ، مانند یک بطری آب ، در انتهای مخالف حوله قرار دهید تا کشیدن به سمت شما دشوارتر شود.

بر روی زمین ناهموار اجرا کنید

عملکرد واقعی پاهای ما پشتیبانی از ما است همانطور که کارهای دیگر زندگی را انجام می دهیم ، بنابراین فکر نکنید که فقط تمرینات پا متمرکز را به تنهایی انجام می دهید. برای یک دنباله خارج شوید، یا حتی آهسته دویدن روی ماسه یا چمن ، به طور مداوم پای شما را به چالش می کشد تا شما را در زوایا و موقعیت های مختلف نگه دارد. اگر فضای خالی دارید می توانید پابرهنه بدوید ، این را امتحان کنید.


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>