چگونه می توان خود را مدفوع کرد


دستمال توالت

عکس: علامت گذاری (شاتر استوک)

نگاه کنید ، گاهی اوقات وقت صبر کردن ندارید. چه بخواهید اکنون بالا بروید تا مطمئن شوید بعداً این کار را انجام نمی دهید ، و یا فقط به کمی تسکین احتیاج دارید ، در اینجا ترفندهایی وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند.

یک نوشیدنی داغ

قهوه به دلیل تأثیر بر روده شناخته شده است ، اما در واقع ممکن است کافئین نباشد. هر مایع گرم یا گرم ممکن است اثر مشابهی داشته باشد. بنابراین اگر مرد قهوه ای نیستید یک فنجان چای یا شکلات داغ بنوشید.

من چیزی می خورم

هر بار که غذا می خورید ، یک واکنش زنجیره ای در روده شما ایجاد می شود. معده شما با تخلیه آنچه می تواند در روده کوچک ایجاد کند ، و روده کوچک آنچه را که می تواند در روده بزرگ تخلیه کند ، و غیره

اگر تا به حال کودک کوچک را آموزش داده اید یا یک سگ را با کارتن آموزش داده اید ، می دانید که معمولاً می توانید حدود 30 دقیقه بعد از غذا حرکات روده را انتظار داشته باشید. شما می توانید از این دانش روی خودتان نیز استفاده کنید.

ورزش

ورزش سرعت عبور غذا از روده را سرعت می بخشد. هرچه غذای هضم شده در روده بیشتر بماند ، سخت و آبکی آن بیشتر استخوب ، این اتفاق می افتد ، بنابراین حرکت سریع تر به این معنی است که در حالی که آماده خاموش شدن است ، نرم تر است.

هر نوع ورزش می تواند کمک کند ، اما ورزش های هوازی مانند دویدن یا دوچرخه سواری اغلب توصیه می شود. حرکت پرش از تمرینات رقص یا تمرینات با تأثیر بالا نیز می تواند کمک. متأسفانه وجود دارد هیچ مدرکی وجود ندارد یوگای خاص ، حتی مواردی که به عنوان “هضم کننده غذا” تبلیغ می شوند ، می توانند این تأثیر را داشته باشند.

من آب می نوشم

روده شما هنگامی که به اندازه کافی هیدراته هستید ، بهترین عملکرد را دارد ، بنابراین مطمئن شوید که آب کافی بنوشید. (اگر تشنگی ندارید ، احتمالاً خوب هستیداما یک یا دو فنجان اضافی صدمه ای نخواهد دید.)

مقداری فیبر مصرف کنید

فیبر موجود در غذاهای گیاهی ، از جمله غلات سبوس دار و سبزیجات ، باعث می شود سیستم هضم شما سریعتر حرکت کند. در همین حال ، مدفوع نرم و راحت تر عبور می کند. این به این دلیل است که فیبر آب را جذب می کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که در حالی که فیبر مصرفی خود را افزایش می دهید ، مقدار زیادی آب بنوشید.

فیبر باعث نمی شود که شما بلافاصله صعود کنید ، اما اگر اکنون فیبر خود را افزایش دهید ، یکی دو روز دیگر اثرات آن را مشاهده خواهید کرد. مکمل های فیبر مانند Metamucil وجود دارد که شما آنها را با آب مخلوط می کنید یا می توانید غذاهای حاوی فیبر بخورید –بآن ، آرد جو دوسر ، سایر غلات کامل و بیشتر میوه ها و سبزیجات حاوی مقدار زیادی

فیبر در برچسب های رژیم غذایی ذکر شده است (این نوعی کربوهیدرات است) ، بنابراین خواندن برچسب ها را شروع کنید و 25 تا 30 گرم در روز هدف بگیرید.

تغییر موقعیت

او چمباتمه می زند گاهی بیشتر از نشستن در توالت مساعد است ، مثل اینکه یک صندلی غذاخوری باشد. در نظر بگیرید که پاها را روی مدفوع قرار دهید یا فقط کمی حرکت کنید (به جلو خم شوید ، به عقب خم شوید) تا موقعیتی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

با ارائه دهنده خود صحبت کنید

همچنین راه حل های پزشکی از جمله انواع ملین ها و نرم کننده های مدفوع وجود دارد که بدون نسخه در دسترس هستند. اگر به طور منظم در پوپ کردن مشکلی دارید – از جمله اگر همیشه سخت و غلیظ باشد ، یا اگر هفته ای کمتر از سه بار اجابت مزاج دارید ، ممکن است بخواهید از پزشک کمک بگیرید.


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>