[ad_1]

نویسنده در حالی که کلاه زمستانی بر سر دارد هالتر را بیرون از منزل بلند می کند

عکس: بت اسکوئی

امسال بسیاری از تجربیات جدید را به ارمغان آورد. بلند کردن خانه برای من چیز جدیدی بود. به دنبال آن بالابر در فضای باز (از سقف های پایین گاراژ لازم است). و با تغییر فصل ها ، مجبور شدم در هوا و در سرما ، تاریکی و برف بلند شوم. ییا من میتوانم انجام دهید. در اینجا نکات من است.

ایمنی حرف اول را می زند

ابتدا باید مقادیر خود را مرتب کنید. من تصمیم گرفتم که فقط درصورتی که قادر به بلند کردن نباشم ، از تمرین صرف نظر خواهم کرد ، نه اگر فقط نمی خواستم. بنابراین ، قانون اول: ورزش مهمتر از احساس راحتی است.

اما چیز دیگری وجود دارد: ایمن ماندن از آموزش مهمتر است. بعضی از آسانسورها به خوبی نیاز دارند چسبندگی بین کفشهایم و زمین (مانند کشش شکاف) ، بنابراین اگر در یک روز پاک باران ببارد یا برف ببارد ، من آن را به یک روز دیگر در برنامه تمرین خود تغییر می دهم.

این اولویت ها منجر به مصالحه می شود. من اعتقادی به دستکش ندارم که روی بالابرهای سنگین چسبیده باشد ، بنابراین بدون توجه به هوا ، دستهای برهنه خود را بالا می آورم. ایمنی هر بار راحتی را می زند.

لباس گرم بپوش

شما مجبور به قرار دادن ، البته. اگر با ورزش های زمستانی یا اگر در سرما می دوید، شما همه چیز را در مورد آن می دانید. از جوراب شلواری آستر دار ، لایه هایی از پیراهن و کاپوت ، کلاه یا سر بند ، جوراب پشمی استفاده کنید.

مراقب طناب های هود باشید. من قطعاً چند بار آنها را در صورت خود ورق زده ام. آنها را کنار بگذار ، آنها را بردار ، آنها را پشت کاپوت ببند. هر چه لازم باشد.

هر بار که لباسی را اضافه می کنید که به طور معمول بلند نمی کنید ، با پوشیدن آن در هنگام آسانسورهای سبک آن را امتحان کنید. بهتر است توجه داشته باشید که کت شما حرکت دست شما را در کیت گرم کننده محدود می کند تا زمانی که بیشترین تلاش را می کنید. خوشبختانه ، در حالی که تمرین شما ادامه دارد ، احتمال اینکه آن را بیرون بیاورید تا اضافه کردن لباس است.

اما قطعاً انتظار برخی را دارید غافلگیر کردن چند نفر دیگر که من متوجه شده ام:

  • گرفتن آستین های زانو از روی گوه های عایق بندی شده دشوارتر از گوه های معمولی است و گاهی اوقات پشت زانوهای شما چروک می شوند.
  • کلاه با پومپون غول پیکر حواس پرتی به مراتب کمتر از آنچه انتظار دارم است. من آن را هر روز سرد می پوشم.
  • بلند کردن آسانسور آزار دهنده است یک کمربند روی جیب ها و یک زیپ روی یک هود ساده ، اما هود بریده شده کار را با کمربند نسیم انجام می دهد.

بین آسانسورها گرم باشید

اگر تمرینات زیادی به سبک زنجیره ای انجام دهید که در آن بین ضربان قلب ضربان قلب خود را بالاتر نگه دارید ، این مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. اما اگر تمریناتی انجام می دهید که به a استراحت خوب بین ست ها، من توصیه می کنم یک “پایگاه خانه” گرم ایجاد کنید تا هنگام استراحت به آن برگردید.

من از کوچه بالا می روم ، بنابراین گاراژ من آن غار دنج است. من آنجا هستم من دارم:

  • صندلی کمپ
  • پتو تار
  • یک بالش پر از برنج خشک که در آغاز تمرین آن را در مایکروویو قرار دادم
  • لایه های اضافی لباس

یادتان هست چگونه گفتم از دستکش استفاده نکردم؟ بعد از هر بار بلند شدن ، به غار خود عقب می کشم ، روی صندلی می نشینم ، پتو را از روی پهلو می کشم و این بالش برنج داغ را نگه می دارم تا دوباره دستانم گرم شوند. (حتی برای هوای سردتر ، در نظر دارم یک جفت بالش کوچک برنجی از جوراب درست کنم تا بتوانم آنها را روی جایی که دستانم به سمت میله می اندازند ، بریزم).

پتو برقی یا پد گرمایشی می تواند مورد خوبی باشد. اگر بخاری فضایی داشتم ، در صورت اجازه ایمنی می توانم از آن استفاده کنم.

برای همه چیز برنامه ریزی کنید

درست مانند دویدن در زمستان ، اگر قبل از اینکه هوا خیلی خراب شود شروع به بلند کردن زمستان می کنید آسان تر است. روزی مجبور خواهید شد پیراهن آستین بلند بپوشید. بعد از مدتی می توانید از جلسات صبح زود به بلند کردن بعد از کار که هوا کمی گرم است تغییر دهید. این اجازه می دهد تا شما به تدریج به سرما عادت کنید ، اما او همچنین به شما می دهد مقداری بیشتر وقت فکر کردن است در تدارکات.

به عنوان مثال ، اگر برف می بارد ، حذف بخشی از کوچه که بلند می کنم در اولویت قرار دارد. (در حالت ایده آل ، من به آن زمان خواهم داد تا در آفتاب گرم شود.) من یک حوله حمام خاکستری قدیمی دارم که برای خشک کردن حصیرها از آن استفاده می کنم یا می توانم برای خشک کردن آن استفاده کنم قبل از اینکه آن را کنار بگذارم ، برای جلوگیری از زنگ زدگی

این روزها هوا زود تاریک می شود. خوبی داری منبع نور؟ اگر در خانه روشنایی که در جای مناسب می درخشد ، چراغ برای یک فروشگاه سخت افزار گزینه خوبی است. (کسی یکبار پرسید که آیا فیلمهای بلند کردن من در پرتو چراغهای جلو اتومبیلم ساخته شده است یا نه. این ایده خوبی است.)

سرانجام ، شما باید انعطاف پذیر باشید. من در ابتدای هفته هوا را بررسی می کنم تا بفهمم کدام روز باید آسانسور بزنم. اگر زمان واقعاً غیرممکن باشد ، می توانم تمرینات خاصی را در داخل خانه انجام دهم و بقیه را به تعویق بیندازم. چند روز ، نکات ما برای استفاده حداکثر از زمان محدود در سالن ورزشی به نفع شما خواهد بود، حتی اگر سالن بدنسازی شما در فضای باز عالی است.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir