[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان

عکس: Городенков (Shutterstock)

من طرفدار زیادی برای به چالش کشیدن خودم در زمینه تناسب اندام هستم. من یک بار ورزش سه گانه انجام دادم ، حتی اگر وسط تمرین می دانستم که دیگر هرگز نمی خواهم این کار را انجام دهم. من از مربی خود خواستم که به من تمرینات وزنه ای بدهد ، که بسیار سخت است. جهنم من شروع کردم چالش تناسب اندام Lifehacker، تمرین ماهانه ما برای امتحان چیزهای جدید. اما شما نمی توانید من را در حال انجام یک چالش 75Hard یا 10 روزه ab.

این به این دلیل است که بین یک چالش خوب و یک چالش بد تفاوت وجود دارد. یک چالش تناسب اندام خوب مطابق با اهداف شما است ، بار قابل مدیریتی دارد و در نهایت به شما نتایجی می دهد که می توانید با آنها کار کنید ، چه از نظر ذهنی و چه از نظر جسمی. بد فقط وقت شما را هدر می دهد و باعث می شود احساس ناراحتی کنید.

بنابراین بیایید معایب چالش های بد را مرور کنیم (خراب کننده: بیشتر آنهایی که در شبکه های اجتماعی پیدا خواهید کرد) و سپس در مورد اینکه به دنبال چه چیزی بگردید صحبت کنید.

آیا او تناسب اندام انجام می دهد؟ به چالش کشیدن آیا با رنج به عنوان یک امتیاز مثبت برخورد می کنید؟

بیایید با بزرگترین دروغی که چالش های ویروسی به شما می گویند شروع کنیم: رنج هدفی است که ارزش دنبال کردن آن را دارد. دروغ های دیگری نیز در این راه وجود دارد: اینکه رنج بخشی ضروری از ورزش است ، این که هر چه بیشتر ناراضی باشید ، وزن بیشتری نیز کاهش می دهید ، و اینکه چیزهای پایداری که از آنها متنفر هستید ، شیوه استقامت ذهنی شماست.

هیچ یک از این موارد درست نیست. ورزشکاران موفق به دلایل واضح در راه رسیدن به بزرگی رنج نمی برند: اگر شما مربی بودید ، آیا می خواهید ورزشکار شما هر روز احساس وحشتناکی داشته باشد؟ یا آیا دوست دارید به آنها احساس خوبی بدهید تا بتوانند دائماً تمرینات مداوم را انجام دهند و در هنگام مسابقه موفق شوند؟

استقامت ذهنی می تواند به شما کمک کند در مواقعی که همه چیز خوب پیش نمی رود ، اما شما فقط با تند و زننده کردن زندگی خود استقامت روانی ایجاد نمی کنید. من یکبار با یک متخصص بهداشت روان کار کردم و او هرگز به من نگفت برای ایجاد استقامت روانی کارهایی را انجام دهم که از آنها متنفرم. در عوض ، او مرا راهنمایی کرد تا به افکاری که هنگام از دست دادن اعتماد به نفس به وجود می آیند توجه کنم و راه هایی را برای تغییر مسیر یا تغییر مجدد این افکار جستجو کنم تا بتوانم متمرکز بمانم و از منطقه ام بیرون رانده نشوم.

آیا به چالش می کشد آیا انتظار دارید کورکورانه به دنبال مسائل باشید؟

استقامت روانی اغلب شامل دانستن زمان تسلیم شدن است. شما این را تا حدی با برجسته شدن از طریق مسائل دشوار و یادگیری اینکه آنها می توانند ایمن باشند ، یاد می گیرید. این امر مستلزم راهنمایی یا نظارت مناسب دیگر است. شما همچنین باید یاد بگیرید که وقتی کاری را انجام نمی دهید. چالش بعدی ، زیرا قوانین یک قاعده هستند ، این توانایی ها را ایجاد نمی کند.

اگر به برنامه ای اعتماد دارید یا به مربی خود اعتماد دارید ، چیزی برای گفتن وجود دارد ، اما این تنها زمانی باید مورد استفاده قرار گیرد که دلیل داشته باشید که معتقد هستید برنامه یا مربی قابل اعتماد است. کلاهبرداران دوست دارند یک محصول بد یا یک مدل تجاری ناپایدار به مردم بفروشند (نگاه کنید به: هر MLM) و سپس به پیروان خود بگویند که وقتی شکست می خورند ، تقصیر آنها است ، نه تقصیر کلاهبردار. همین ایده با چالش های تناسب اندام شدید کار می کند. اگر از شکست می ترسید زیرا فکر می کنید این یک قضاوت برای شما به عنوان یک فرد است ، به احتمال زیاد فریب خواهید خورد.

آیا این یک چالش است؟؟

وظیفه برنامه آموزشی این است که شما را در جایی که هستید ملاقات کرده و شما را به سطح بعدی برساند. اگر در حال حاضر 10 مایل در حال دویدن هستید ، یک برنامه دویدن خوب باعث می شود که نسبت به سطح آمادگی جسمانی خود دویدن های آسان و دشواری را انجام دهید و شاید تا زمانی که آن را به پایان برسانید ، 9:30 مایل دویده باشید. به همین ترتیب ، برنامه بلند کردن با وزنه هایی شروع می شود که می توانید در حال حاضر آنها را تحمل کنید ، و در پایان ممکن است بتوانید کمی بیشتر بلند کنید.

چالش های آنلاین اغلب مجموعه ها یا تکرارها یا ساعات خاصی را توصیف می کنند ، هر هفته به تعداد مشخصی از تمرینات نیاز دارند و هیچ دوره زمانی برای افزایش حجم کار چالش وجود ندارد و اگر چیزی که در چالش وجود دارد برای آن کافی نباشد راهی برای پیشرفت وجود ندارد. شما احتمالاً وجود دارد کسی چه کسی می تواند چالش را همانطور که نوشته شده اداره کند ، اما آیا این شخص شما هستید؟

در عوض ، به دنبال برنامه هایی باشید که بر سطح تجربه شما تمرکز کرده و به شما امکان می دهد میزان کار مناسب را برای انجام کار انتخاب کنید. به عنوان مثال ، یک برنامه بلند کردن که شما را مجبور می کند یک نیمکت با سه نفر را در 80 maximum حداکثر خود فشار دهید مناسب خواهد بود ، چه 95 پوند (80٪ 76) یا 405 (80٪ 324) شرط بندی کنید.

آیا او وعده های پوچ می دهد؟

بسیاری از چالش های احمقانه تناسب اندام نوید این را می دهند که شما شکستگی یا کاهش وزن ، کاهش وزن یا ترتیب دادن چیزی ، بیرون آمدن یا شکم گرفتن را تجربه خواهید کرد. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که باور داشته باشید که انجام تمرینات خارج از تقویم برای تعداد معینی از روزها به شما بدنی مانند تأثیرگذار برنامه فروش می دهد. تنها افرادی که می توانند در 21 روز برش داده شوند افرادی هستند که از زمان برش اولیه 21 روز گذشته است.

برای هر برنامه تمرینی باید پاداشی وجود داشته باشد ، اما باید منطقی باشد. اگر یک برنامه در حال اجرا با تمرکز بر سرعت انجام دهم ، انتظار دارم که این کار باعث شود من سریعتر عمل کنم. اگر برنامه وزنه برداری بلغاری را انجام دهم ، انتظار دارم با وزنه های سنگین اعتماد به نفس من را افزایش دهد. اگر من برنامه افزایش وزن با تمرکز بر حجم را انجام می دهم ، انتظار می رود که این برنامه به من در افزایش توده عضلانی کمک کند. اگر 30 روز تمرینات شکمی انجام دهم ، انتظار دارم … اوه … درد شکم؟

وقتی تمام شد چه اتفاقی می افتد؟

آیا نفس می کشید و سپس به زندگی عادی خود برمی گردید ، که هیچ چیزی شبیه یک چالش نیست؟ این پرچم قرمز است. سالم بودن و داشتن تناسب اندام یا موفقیت در ورزش اهداف بلند مدت هستند ، نه چیزهایی که در 30 روز به آنها دست می یابید و سپس آنها را رها می کنید.

چه کسی در نهایت بهتر می شود: فردی که سه روز در هفته تمرین را شروع می کند ، سپس آن را به چهار ، پنج و پنج سال و به مدت یک سال جمع می کند ، یکی از افرادی است که همیشه صبح ها در محله می دوید؟ یا کسی که به سختی تمرین می کند چالشی را ایجاد می کند که در آن هر روز به مدت 30 روز متوالی خسته می شوند و سپس دوباره به سختی ورزش می کنند؟

اگر برای ورزش تمرین می کنید ، خوب استطرح طراحی شده شما را در مراحل ساختن پایه (که شما را در صدر قرار می دهد) و کسب یا رسیدن به قله ها (که شما را برای عملکرد خوب در یک مسابقه آماده می کند) راهنمایی می کند. شما فقط با یک تمرین تمرین نمی کنید زیرا سخت است ، شما این کار را انجام می دهید زیرا به شما چیزی معنی دار می دهد: توده عضلانی بیشتر ، قدرت بیشتر ، تناسب اندام بهتر یا هر چیز دیگری. هدف او. هر مرحله از آموزش کار خود را انجام می دهد و شما را برای مرحله بعدی آماده می کند.

آیا تفکر سیاه و سفید را تشویق می کند؟

زندگی پر از مناطق خاکستری است. سوءتغذیه اغلب شامل تفکر سیاه و سفید است که برخی غذاها را کاملاً خارج از محدوده قرار می دهد. الگوهای فکری ما در انواع دیگر بیماری های روانی مانند اضطراب و افسردگی نیز می تواند در دام تفکر سیاه و سفید بیفتد. بعید است یک چالش تناسب اندام که این نوع تفکر را تشویق می کند شما را در دراز مدت به عادات سالم برساند.

از این نظر ، چالش های تناسب اندام جنبه های تناسب اندام را که باید طبیعی باشد به چیزهایی تبدیل می کند که شما را تحت تاثیر قرار می دهد. چرا می توانید سه ست 10 تایی را انجام دهید در حالی که می توانید 100 تمرین در روز انجام دهید؟ میپرسند. یا به جای اینکه بیشتر اوقات سالم غذا بخوریم ، اجازه دهید شکر را برای یک ماه کامل حذف کنیم.

بسیاری از چالش های تناسب اندام شامل یک رژیم غذایی است ، گاهی اوقات شامل غذاهای خاص یا برنامه های غذایی است. اجازه دهید فقط به شما یادآوری کنم که این اساساً یک رژیم غذایی تصادفی است و اگر احساس می کنید وسوسه شده اید که آن را امتحان کنید ، وجود دارد راههای بهتری برای استفاده از این انرژی.

بنابراین یک چالش یا برنامه خوب چگونه به نظر می رسد؟

نوع خوب چالش فقط یک برنامه تناسب اندام است که به گونه ای طراحی نشده است که بارها و بارها اجرا شود. این معمولاً چیزی است که بازیابی را دشوارتر می کند ، به عنوان مثال زمانی که من برنامه وزنه برداری را با الهام از بلغارستان اجرا می کردم و مجبور بودم غذا بخورم و بخوابم ، گویی کار من این بود که فقط به راه خود ادامه دهم. در نهایت ، ارزش آن را داشت و حتی در حال حاضر لذت بخش بود ، اما مجبور شدم برخی از اولویت های دیگر زندگی خود را موقتاً متوقف کنم تا بتوانم این کار را انجام دهم. وقتی کارش را تمام کرد ، خوشحال شدم که به سبک معمول مطالعه ام باز می گردم.

با این حال ، لازم نیست برنامه های آموزشی چنین باشد. آنها فقط می توانند برنامه های آموزشی باشند. شما برنامه را برای چند هفته یا ماه انجام می دهید و در نهایت ، شما برای دیگری آماده هستید ، درست است

به هر حال ، در اینجا ظاهر خوب به نظر می رسد:

  • میزان کار و سختی کار از سطحی شروع می شود که می توانید از عهده آن برآیید.
  • اگر تا پایان کار دشوارتر باشد ، دلیلی وجود دارد (غیر از تمایل خالق) که باور کنید قادر خواهید بود تا انتها کنار بیایید.
  • این یک هدف خاص دارد که با اهداف شما برای آموزش شما مطابقت دارد.
  • این باعث ایجاد تعادل سالم بین تناسب اندام شما و بقیه عمر شما می شود.
  • اگر سخت است ، قسمتهای سخت به دلایلی وجود دارند ، نه فقط برای رنج کشیدن شما.
  • شما از توانایی خود در تصمیم گیری در مورد زمان و زمان تسلیم شدن اطمینان دارید.

این چک لیست بسیاری از چالش های احمقانه رسانه های اجتماعی برای تناسب اندام را حذف می کند ، اما تقریباً هر برنامه ورزشی مشروع از این آزمون عبور می کند.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir