چگونه می توان پس از فشار دادن پینه بلند کرد


اگر ددلیفت زیاد انجام می دهید یا سایر تمرینات سنگین مانند کشیدندر ویندوز ، احتمالاً برخی از پینه ها را در دستان خود ایجاد کرده اید. و اگر از این پینه ها مراقبت نکنید ، دیر یا زود برخی از آنها پاره می شوند. خوشبختانه ، در حالی که صبر می کنید تا بهبود یابد ، دیگر نیازی به بلند کردن نیست.

چرا پینه پاره می شود؟

کالوس ضخیم شدن پوست است که در پاسخ به فشار ایجاد می شود. در حالی که پینه تا حدودی محافظت شده است ، اما لایه های پوستی پوستی که می توانند روی پینه جمع شوند ، در صورت نگه داشتن آنها در اطراف ، می تواند مشکلات بیشتری نسبت به مواردی که در آنها وجود ندارد ، ایجاد کند. همانطور که جراح توضیح داد مقاله ما در مورد ذرت، پوست بیش از حد ترد ، مرده باعث ایجاد پینه می شود ، در برابر پاره شدن ، ترک خوردن یا ایجاد تحریک بیشتر آسیب پذیر است (به عنوان مثال ، برای هر کاری که برای بسیاری از تکرارها انجام شده است).

برای جلوگیری از این ، از پینه هایتان قبل از رسیدن به این مرحله مراقبت کنید در صورت لزوم از یک تکه یا سنگ پومیس یا حتی تیغ پینه (به شرطی که مراقب باشید بر روی پوست زنده بریده نشود) استفاده کنید. این نگهداری را می توانید در حمام یا بعد از دوش گرفتن انجام دهید. یا می توانید بعد از تمرین وقتی پوستتان خشک و پوشیده از گچ است ، این کار را انجام دهید. هر دو روش کارساز است ، اگرچه ممکن است ابزارهای مختلفی را برای هر سناریو ترجیح دهید.

چگونه از پینه پاره شده محافظت کنیم

ابتدا منطقه را تمیز کنید و هرگونه پوست مرده را با دقت مرتب کنید. می توانید باند یا نوار چسب بزنید اگر در نواحی دست شما باشد که فکر می کنید باند باقی خواهد ماند ، اما اغلب این امکان وجود ندارد.

به طور خلاصه ، ژیمناست ها و کوهنوردان اغلب با استفاده از نرم کننده ای که پوست خام را مرطوب نگه می دارد ، از دستان پاره شده خود محافظت می کنند. مارک های مختلفی از جمله وجود دارد قایق شفابخش ساخته شده از چوب جوشوا یا راه حل سریع را برطرف کنید. چیزی مانند وازلین نیز احتمالاً به همین خوبی کار خواهد کرد.

اما این فقط مراقبت از پوست است. وقتی در ورزشگاه حاضر می شوید و بالای کف دست خود یک پینه دارید که نمی توانید بند بگذارید و حتی با هالتر هم درد می کنید چه کاری انجام می دهید؟ وقت آن است که نوار چسب درست کنید.

چگونه می توان با چسب بهترین چسب را گرفت

برای این کار شما از نوار ورزشی استفاده خواهید کرد – چیزهایی از بوم که می توانید در هر داروخانه پیدا کنید – اما شما هستید نه شما آن را به پوست خود می چسبانید.

در عوض ، یک چنگ بزنید که دور انگشت شما قرار بگیرد و به مچ دست شما متصل شود. این ویدیو از Fight or Flight Academy یک درس عالی است. مراحل عبارتند از:

  1. یک قطعه طولانی از نوار را برش دهید و آن را از وسط دو طرف چسبنده به هم تا بزنید.
  2. با قیچی خود برشی به شکل علامت بعلاوه حدود یک اینچ از انتهای تا شده ایجاد کنید. این سوراخی می شود که از طریق آن می توانید انگشت خود را بزنید.
  3. طول بند تا شده را کف دست قرار داده و آن را به مچ خود بچسبانید و بند بیشتری را به دور مچ خود بپیچید. تنها نواری که به پوست شما می چسبد ، مواد روی مچ دست شما است.

نوار چسب حاصل به اندازه کافی شل است که به شما اجازه می دهد در صورت لزوم خم شوید و خم شوید ، اما از پینه حساس شما در برابر تماس با اهرم ددلیفت (یا میله بکسل یا دمبل) محافظت می کند. تکرار نمی کند


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>