[ad_1]

زنی که دستش را روی سرش کشیده است

عکس: آناتولی کارلیوک (شاتر استوک)

ممکن است بیشتر به دو سر بازو یا باسن توجه کنیم ، اما هر قسمت از بدن ما مملو از عضلات است که می توانند از ورزش بهره مند شوند. گردن ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اگر زمان زیادی را برای خم شدن گردن خود به جلو اختصاص می دهید – به عنوان مثال با صفحه رایانه تماشا می کنید – ممکن است حرکات دیگر را که باعث می شود عضلات داخل و اطراف گردن شما شاد باشند را از دست دهید. چون جهمانطور که می توانیم پاهای خود را ورزش دهید، ما همچنین می توانیم گردن خود را ورزش دهیم.

یوگای گردن را امتحان کنید

یوگا برای همه چیز وجود دارد و البته دوستان ما Adrienne را دوست دارند تمریناتی که روی گردن و نواحی مجاور تمرکز دارند، مانند کمر و شانه های ما. (عضلات گردن به قسمت های دیگر بدن متصل می شوند ، بنابراین بسیاری از “عضلات گردن” در واقع متعلق به پشت و سایر قسمت های بدن هستند..)

گردن خود را به تمام جهات کشش دهید

این موضوع از دکتر جو فیزیوتراپیست گسترش می یابد این به شما کمک می کند تا گردن خود را به تمام جهات حرکت دهید ، در حالی که گرفتگی یا این احساس کلی سفتی را که ما آن را گرفتگی گردن می نامیم ، تسکین می دهد. (دکتر جو یادآور می شود که اگر فکر می کنید مشکلی پزشکی دارید باید با یک متخصص پزشکی مشورت کنید..)

تمرینات قدرتی انجام دهید

تمرین گردن گاهی اوقات به عنوان یک کار احمقانه که گوشتخواران انجام می دهند ، مورد خندیدن قرار می گیرد و این درست است که کشتی گیران و فوتبالیست ها اغلب می خواهند کج ترین گردن های ممکن را داشته باشند تا از خود در ورزش محافظت کنند. اما چیزی که من متوجه شدم در حالی که پژوهش بهترین تمرینات تقویت گردن برای به اشتراک گذاشتن با شما فیزیوتراپیست های سر و گوشت و باریک به نظر می رسند به همان احمقانه با نوارهای مقاومت دور سرشان پیچیده شده است.

بنابراین نوار را بردارید و با این بچه ها همراه باشید (یا با دکتر جو او نیز ویدیویی وجود دارد که تمرینات مشابهی را انجام می دهد) مانند شما گردن خود را به تمام جهات ورزش کنید.

به طور معمول ورزش کنید

نکته جالب در مورد تمرینات کل بدن این است که شما مجبور نیستید هنگام استفاده از آن ، آگاهانه به هر عضله و بخشی از بدن خود فکر کنید. اگر در یک برنامه تمرینی مقاومت عادی شرکت می کنید –با وزنه یا حرکات چالش برانگیز بدن مانند حرکاتی که در اشکال یوگا متمرکز بر قدرت وجود دارد –در نهایت شما از همه استفاده خواهید کردعضلات به گردن خود متصل شده اید ، حتی اگر به کاری که انجام می دهید فکر نکنید تمرین گردن

برای آوردن چند مثال ، نیاز به استفاده از کرانچ است عضلات جلوی گردن برای ایجاد ثبات در سر و محافظت از آن در برابر برخورد به زمین. عضلات ذوزنقه ای شما از جمجمه به وسط ستون فقرات حرکت می کنند ، به این معنی که بسیاری از تمرینات کمر مانند کشیدن کمر ، عضلات گردن شما را تا حدی درگیر می کند. و هر حرکتی که بدن در موقعیت پهلو قرار دارد ، مانند بوفه ها ، از عضلات گردن خود بخواهید تا کارهایی انجام دهند تا سرتان از شنا در اطراف دور شود.

به همین ترتیب ، ورزش هایی که باعث حرکت هوازی شما می شوند ، مانند پیاده روی یا رقص ، باعث می شوند عضلات گردن شما نیز کمی حرکت کند. به عنوان یک پاداش ، نیم ساعتی که با بچه های خود در حیاط خانه قدم می زنید ، نیم ساعت است که در مقابل کامپیوتر خم نشده اید. Gبه خود فرصتی بدهید تا بیرون بروید و حرکت کنید ، و خواهید دید که در همه جا احساس بهتری دارید.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir