[ad_1]

چمباتمه زدن با یک میله خالی

عکس: من گلاسنر خواهم بود (شاتر استوک)

هدف از بالا بردن وزنه ها به چالش کشیدن بدن است تا بدن شما بتواند با عضله سازی به چالش برسد. هرچه بیشتر بلند شوید ، قویتر می شوید. هنوز هم گفته می شود که افراد زیادی تاکنون وزنه هایی سنگین بر روی میله گذاشته اند.

این پیام جامع –که وزن سبک به اندازه کافی خوب است و وزن آنقدر مهم نیست –در ابتدا دوستانه به نظر می رسد ، اما باعث شکست افراد می شود. داخلی سازی این پیام می تواند به شکل کامل کردن تکنیک شما باشد تا زمانی که احساس کنید حق خود را برای اضافه کردن وزن “به دست آورده اید” ، یا در انتخاب لوازم جانبی خود تجدید نظر کنید. غذاهای خاصی که می خورید ، یا مکمل هایی که مصرف می کنید

این خجالتی بودن در مورد وزن زیاد خصوصاً در بین خانمها شایع است ، پاراگرافاگرچه ممکن است افراد از هر جنسیت مستعد ابتلا به آن باشند. زیاد محصولات تناسب اندام gimmicky این پیام را تداوم بخشد و ما را با بازاریابی متقاعد کند که محصول ارزان و سبک آنها به اندازه کل سالن ورزشی پر از هالتر خوب است. وزنه های سنگین می توانند ترسناک باشند. تعجبی ندارد که مردم تمایلی به تحویل گرفتن آنها ندارند.

شما می توانید از اسکوات هوا بهتر عمل کنید

این صدای خاص از الهام گرفته شده است مقاله با فرم من آن را روز دیگر دیدم ، اگرچه می خواهم بدانم که این پدیده ای بزرگتر از هر مقاله ای است. مقاله توییت کردن قول می دهد که خوانندگان “مزایای بیشتری در تقویت طعمه ، سفت شدن باسن خود نسبت به هر حرکت چمباتمه زدن” به دست می آورند و هدف این عنوان شش روش برای “غلت زدن اشتباه” است. مقاله با تصویری از زنی که چمباتمه می زند بدون هیچگونه اضافه وزن نشان داده شده است.

حقیقت این است که اگر کسی بدون وزن چمباتمه می زند و می خواهد از هر چمباتمه زدن بیشتر استفاده کند ، باید این کار را انجام دهد مقداری از وزن لعنتی استفاده کنید. اسکات هوا یک روش عالی برای شروع افراد مبتدی است ، اما وقتی موفق به انجام ده یا بیشتر شوید ، وقت آن است که حرکت کنید. سپس اسکات هوا به شما انگیزه جزئی برای بهبود استقامت عضلات و احتمالاً استقامت قلبی می دهد ، اما برای قدرت کلی خود بسیار کم انجام دهید. در پایان تمرین هنوز احساس خستگی خواهید کرد ، اما دفعه بعد کارهای زیادی برای بهبود قدرت انجام نداده اید. یا به عبارت دیگر: چوب با تغییرات بسیار کم قرار است شکست بخورد.

نکات موجود در مقاله همه تغییرات جزئی در تکنیک است. اگرچه همه توصیه های بدی نیستند ، اما هیچ یک از آنها تقریباً همان تأثیر بارگیری میله روی ران و طعمه را نخواهد داشت.

(و در حالی که ما درگیر آن هستیم ، چرا مقالاتی در مورد زنان پیشنهاد می کند که ما می خواهیم عضلات خود را “سفت” کنیم ، که حتی چیزی نیست؟ چرا آنها واقعاً نمی توانند با تقویت یا ساخت عضله مقابله کنند ، ؟)

مردم تمایل دارند وزن های خیلی سبک را انتخاب کنند

من این حکایت را بسیار دیده ام: الف یک مرد ، اغلب زن ، این ایده را پیدا می کند که می خواهد قدرت را تربیت کند. تا کنون خیلی خوب. آنها یک وزنه سبک را بلند می کنند و آن را بلند می کنند. عالی! اما سپس ، به جای اینکه وزن سنگین وزن بعدی را امتحان کنند تا ببینند آیا آنها هم می توانند آن را بلند کنند ، به وزن سبک تر می چسبند.

من بی خیال برخی از دوستان و آشنایان (به علاوه فرزندان خودم) را آموزش داده ام و اغلب مجبورم از شخص بپرسم “آیا می توانی کارهای بیشتری انجام دهی؟”غالباً ، کسی که فکر می کند یک تمرین چالش برانگیز انجام داده است ، وقتی می داند کسی انتظار دارد که این توانایی را داشته باشد ، می تواند به طور قابل توجهی وزن بیشتری اضافه کند. به عنوان مثال دویست پوند به جای 100 فشار روی پا.

مطالعات مختلفی وجود دارد که باعث می شود افراد وزنی را برای تمرین انتخاب کنند و سپس قدرت افراد را آزمایش کنید تا ببینید آیا این وزن در واقع انتخاب خوبی است یا خیر. که در این آموزش، زنان وزنه هایی را انتخاب کردند که بین 42٪ تا 51٪ حداکثر آنها باشد وقتی از شما خواسته شد وزنه ای را برای یک مجموعه 10 تایی انتخاب کنید – aحداکثر واقعی 10 تکرار معمولاً 75٪ است. این آموزش برای زنان و مردان ، متوسط ​​انتخاب افراد هنوز زیر 60٪ است. ما خودمان با شن و ماسه.

دست از تجدید نظر در آن بردارید

نگاهی به موضوع پرسش و پاسخ در تنظیمات مربوط به تناسب اندام جذاب است. اخیراً دیدم کسی شکایت دارد که به نتیجه تمرینات وزنی نرسیده است ، بنابراین چه مکمل هایی باید مصرف کنند؟ من تازه کار دیگری را دیدم که در وهله اول از وزنه های خیلی سبک استفاده می کند ، توصیه می کند که حتی وزنه بزند کمتر برای اینکه بتوانند روی “ارتباط آنها با عضلات ذهنی” تمرکز کنند ، هر روز تعداد بی شماری از فرم ها توسط افرادی که از وزن بسیار کم استفاده می کنند و سوالات بی شماری در مورد اینکه کدام نوع فر برای عضلات دوسر بهتر است یا اینکه تقسیم خوب است ، بررسی می شود تمرینات خود را به X روز.

اینها همه جزئیات است. ارتباط بین ذهن و عضلات هیچ تفاوتی در فعال سازی عضلات ایجاد نمی کند اگر وزنه های سنگین بلند می کنید. اگر به اندازه کافی وزنه نکشید حتی بهترین مکمل ها نیز تفاوت قابل توجهی در رشد عضلات ایجاد نمی کنند.

بنابراین اگر می خواهید روی این موارد تمرکز کنید ، عالی است –فقط این کار را بکن در حالی که وزنه های سنگین را به اندازه کافی بلند می کنید. اگر می خواهید شکل deadlift خود را کامل کنید ، عالی است! روی آن کار کن در حالی که وزنه سنگین مناسب را بلند می کنید. آیا می خواهید نسخه دیگری از فر را امتحان کنید؟ خنک ، به شرطی که بدانید همه فرها عضله سازی می کنند اگر آنها را به اندازه کافی سنگین کنید و آنها را به اندازه کافی سنگین کنید.

شما با بالا بردن بیشتر یک فلات می شکنید

یکی دیگر از جنبه های این تردید برای بالا بردن سنگین ، ترس مداوم از آسیب دیدگی و تمرین بیش از حد است. تمرین بیش از حد واقعی یک بیماری پزشکی است که در ورزشهای استقامتی مورد بررسی قرار گرفته است؛ این احساس کمی احساس خستگی یا درد پس از بلند کردن نیست. همچنین آسیب در ذهن بسیاری از مردم اغراق آمیز است، و این فقط اتفاق نمی افتد زیرا شکل شما کمی ناقص است یا وزنه های شما کمی سنگین تر از دفعه قبل است. مطمئناً ، اگر هرگز بیش از 100 پوند چمباتمه نزده اید ، بیرون آمدن از صندوق عقب 315 می تواند فکر بدی باشد. اما اگر با گذشت زمان با وزن بیشتری کار می کنید خطری ندارد.

و یک کلمه دیگر در مورد چگونگی بلند کردن بیشتر: شما می توانید کارهای بیشتری انجام دهید کیت ها ورزش کردن برنامه های مینیمالیستی در بین افراد مبتدی و مشغول محبوب هستند ، اما اگر وقت کافی برای انجام کارهایی بیش از حداقل داشته باشید ، نتیجه خوبی خواهد داشت. و اگر تو فقط حداقل کار را انجام دهید ، ممکن است برای مدت طولانی برای شما مفید نباشد. همانطور که Greg Nukols در یادداشت می کند مقاله ای با عنوان مربوط به “بیشتر بیشتر است”:

اگر پیشرفت نمی کنید ، فکر پیش فرض شما نباید فقط “زمان یافتن یک برنامه جدید جالب باشد!” باید “زمان افزودن کار بیشتر به برنامه فعلی شما” یا “زمان جستجوی برنامه جدیدی باشد که از حجم بیشتری نسبت به حجم فعلی من استفاده می کند “.

بنابراین لطفا از بلند کردن بیشتر نترسید. به خصوص اگر آموزش دیده اید و نتیجه ای ندیده اید ، یا سود مبتدیان شما کاهش یافته است ، از خود بپرسید آیا می توانید بیشتر بلند کنید – و اگر نمی خواهید ، دلیل خوبی دارید؟ یا فقط از این موضوع عصبی هستید؟



[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir