[ad_1]

تصویری برای مقاله ای با عنوان 7 نوع تعطیلات و چگونگی به دست آوردن ظاهر مورد نیاز

عکس: ماکسپتروف (شاتر استوک)

برای مدت طولانی ، پاسخ پیش فرض ما به سوال “حال شما چطور است؟” آیا “خوب” است یا نوعی از آن است. اما در چند سال گذشته – و به ویژه در هنگام شیوع همه گیر – پاسخ دیگری رایج تر شده است: به شخصی که از شما خواسته “خسته” یا حتی “خسته شده اید” بگویید.

موارد زیادی برای بازکردن در آنجا وجود دارد ، اما بدون خطر می توان تصور کرد که به دلایل مختلف بسیاری از ما واقعاً در اکثر اوقات یا بیشتر اوقات خسته شده ایم. آیا حتی می توانید آخرین باری که کاملاً استراحت کرده اید را به یاد بیاورید؟ بله ، و من نمی توانم

خوب ، با توجه به دکتر سوندترا دالتون اسمیت، پزشک ، محقق و نویسنده کتاب استراحت مقدس: زندگی خود را بازیابی کنید ، انرژی خود را تجدید کنید ، عقل خود را بازیابی کنید، این ممکن است به این دلیل باشد که ما انواع خاصی از استراحت را که واقعاً به آن نیاز داریم ، دریافت نمی کنیم. در اینجا آنچه شما باید در مورد هفت نوع تعطیلات بدانید و اینکه چرا داشتن نوع مناسب می تواند بازی را تغییر دهد ، آورده شده است.

استراحت بیش از خواب است

این احتمال وجود دارد که اگر به شخصی گفته اید که تمام مدت خسته هستید ، احتمالاً در مورد چگونگی خواب بیشتر یا بهبود بهداشت خواب نظر داده اند. و البته ، این نمی تواند صدمه بزند ، اما مانند دالتون اسمیت در مصاحبه ای با Stylist توضیح داد، استراحت فراتر از یک رویا است.

وی به مجله گفت: “ما این ایده را كه ساده است دوست داریم – اگر بخوابیم ، كه باید همه نیازهای بهبودی ما را برطرف كند ، اما متأسفانه انواع مختلفی از استراحت وجود دارد كه خواب نمی تواند آنها را حل كند.”

7 نوع تعطیلات کدامند؟

در تحقیقات خودش ، دالتون اسمیت این کار را کرد هفت نوع مختلف تعطیلات را شناسایی می کند که بدن و روان انسان به آن نیاز دارند. بنابراین حتی اگر آنچه را که فکر می کنید یک خواب خوب است داشته باشید ، باز هم می توانید احساس خستگی از خواب بیدار کنید زیرا نوع دیگری از استراحت ندارید. و این انواع عبارتند از:

  1. استراحت ذهنی: به مغز خود استراحت دهید
  2. استراحت حسی: خاموش شدن و کاهش محرک های خارجی ما زمان بر است
  3. استراحت خلاقانه: کاری را انجام دهید که به شما الهام بگیرد تا از ایده های جدید فاصله بگیرید
  4. استراحت احساسی: شما احساسات خود را پردازش می کنید تا مجبور نشوید آنها را حفظ کنید و بتوانید خود معتبر خود باشید
  5. استراحت اجتماعی: وقتی دیگران شما را خسته می کنند ، اوقات را تنها می گذرانید
  6. استراحت معنوی: ارتباط با چیزی فراتر از جسمی و روحی (حتی اگر مذهبی نباشد)
  7. استراحت جسمی: بخوابید و به بدن خود اجازه دهید تا آرام شود یا مکث کند

چگونه می توان تعطیلات مورد نیاز خود را دریافت کرد

به گفته دالتون اسمیت ، کلید دریافت نوع تعطیلات موردنیاز شما این است که ابتدا نوع (نوع) گمشده خود را شناسایی کرده و شروع به کار کنید. او می گوید ، این روند با برخی از بازتاب های خود آغاز می شود ، زیرا شما معمولاً از هر هفت منطقه در طول روز استفاده می کنید و باید بفهمید که بیشترین انرژی را در کجا خرج می کنید.

دالتون اسمیت می پرسد: “روز شما چگونه است؟” “آیا روز شما با طوفان مغزی و ارائه ایده های جدید سپری شده است؟” یا اینکه روز شما رو به رو با افرادی است که به عنوان مشاور یا درمانگر درمورد مسائل سخت احساسی بحث می کنند؟ “

وقتی مشخص کردید که بیشترین میزان انرژی را می ریزید ، او می گوید: “این تأثیر زیادی در منطقه ای خواهد داشت که به احتمال زیاد دچار کمبود خواهید شد ، خصوصاً اگر به این فکر نکرده اید که بهبودی چگونه است برای آن موقعیت یا شغل. ” “

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir